Thanksgiving Week

From preschool to ninth grade, Emilie students are ready to celebrate a remarkable week: a time to appreciate life, love, family and friendship.

Invitations have already been delivered, rehearsals done, and spaces are prepared with great care to wait for the interactions among the groups of the bilingual course that will take place throughout this week to celebrate Thanksgiving, a festive time of the year when we gather to reflect and express our gratitude for what we have.

Semana de Ação de Graças

Do Preschool até o Grade 9, os alunos do Emilie estão prontos para celebrar uma semana extraordinária: um momento para apreciar a vida, o amor, a família e a amizade.

Os convites já foram entregues, os ensaios feitos e os espaços preparados com muito carinho para aguardar as interações entre as turmas do curso bilíngue que acontecerão ao longo desta semana, para comemorar o Thanksgiving, um momento festivo do ano quando nos reunimos para refletir e expressar nossa gratidão por tudo que temos.